
Katari u pagoi rreth 10 milionë dollarë veteranëve të lartë të sigurisë izraelite, ish -zyrtarëve të Mossadit dhe bashkëpunëtorëve të kryeministrit Benjamin Netanyahu , sipas shifrave të cituara nga autoritetet e zbatimit të ligjit në hetimin “ Qatargate ”.
Gjetjet, të raportuara nga transmetuesi publik i Izraelit, Kan, bazohen në gjurmimin e parave nga policia dhe Autoriteti Izraelit për Parandalimin e Pastrimit të Parave dhe Financimit të Terrorizmit. Pagesat dyshohet se kanë zgjatur dy vjet e gjysmë, duke filluar në vitin 2022 dhe duke vazhduar deri në tetor 2024, në këmbim të shërbimeve të ndryshme.
Në qendër të hetimit është “Lighthouse”, një fushatë miliona dollarëshe e nisur në fund të vitit 2021, përpara Kupës së Botës në Katar. Qëllimi i saj i deklaruar ishte të riformësonte imazhin global të Katarit – veçanërisht brenda komuniteteve hebraike – duke e portretizuar atë si një shtet që kërkon paqen dhe jo si një mbështetës të terrorit. Fushata përfshinte përdorimin e avatarëve dhe ndikuesve virtualë në mediat sociale.
Sipas hetuesve, Katari ka futur qindra mijëra dollarë çdo muaj në projekt, duke transferuar fonde përmes një kompanie britanike dhe më pas në një firmë izraelite të drejtuar nga ish-zyrtarë të sigurisë. Midis të pyeturve ishte edhe gjeneralmajori në pension i Mbrojtjes së Izraelit, Yoav “Poly” Mordechai, një ish-figurë e lartë e mbrojtjes dhe e Mossadit.
Pagesat shkuan gjithashtu për punonjësit e Coyos, një ofrues teknologjie, dhe për “Perception”, një firmë PR në pronësi të këshilltarit të Netanyahut, Israel Einhorn. Një tjetër ndihmës i Netanyahut, Jonatan Urich, punoi për firmën. Hetuesit thonë se Perception mori 45,000 dollarë në muaj për Lighthouse për afërsisht dy vjet.
Urich merrte rreth 40% të kësaj shume afërsisht 18,000 dollarë në muaj, ekuivalente me 59,000 deri në 72,000 shekel, varësisht nga kursi i këmbimit të dollarit madje edhe gjatë luftës në Gaza, derisa projekti u ngri në fund të vitit 2024.
Një fushatë e dytë, më e vogël nën shqyrtim, përfshinte lobistin Jay Footlik, i cili promovoi imazhin e Katarit në Izrael. Kjo iniciativë, me një buxhet shumë më të vogël, përfshinte punësimin e një konsulenti për marrëdhëniet me qeverinë dhe një zëdhënësi. Sipas hetuesve, Eli Feldstein paguhej rreth 40,000 shekel në muaj ndërsa shërbente si zëdhënës i Netanyahut.
Feldstein ka pohuar se drejtohej nga Urich dhe Einhorn dhe se pagesat ishin menduar si kompensim i përkohshëm për punën e tij në Zyrën e Kryeministrit. Urich e ka mohuar këtë version, duke këmbëngulur se Lighthouse ishte i vetmi projekt në të cilin ai ishte i përfshirë.
VINI RE: Ky artikull është pronësi intelektuale e Ynetnews