Vendosni fjalën kyçe....

Markat kryesore tërhiqen nga paradat LGBTQ në Nju Jork


Korporatat e mëdha kanë ulur mbështetjen e tyre për paradën LGBTQ në New York për vitin 2025, ka raportuar Wall Street Journal. Kompanitë thuhet se po rivlerësojnë sponsorizimet e tyre LGBTQ nën presionin politik në rritje dhe shqetësimet ekonomike.

Gjiganti i shërbimeve financiare Mastercard ka konfirmuar se nuk do rinovojë sponsorizimin e tij të marshimit vjetor LGBTQ në qytet. Megjithatë, kompania tha se do vijojë të marrë pjesë në paradën e qershorit dhe ngjarje të tjera pavarësisht shkurtimit shkruan Rt.

“Mastercard është një mbështetës i kahershëm i shumë komuniteteve, anëtarë të të cilëve janë punonjësit tanë, duke përfshirë komunitetin LGBTQIA+ globalisht,” citoi WSJ të thoshte një zëdhënëse e kompanisë.

PepsiCo, Nissan, Citi dhe PriceëaterhouseCoopers gjithashtu kanë zgjedhur të mos rinovojnë sponsorizimet e tyre këtë vit, sipas medias. Megjithatë, shumë kompani nuk po tërhiqen plotësisht, shton shkrimi, me disa që mbajnë një prani me pagesë përmes stendave të markave ose duke mbështetur ngjarje më të vogla të LGBTQ.

Lëvizja e Nissan ishte pjesë e një rishikimi më të gjerë të shpenzimeve për marketing dhe shitje, tha një zëdhënës i kompanisë për WSJ. Eve Keller, bashkëpresidente e Shoqatës së Krenarisë së Shteteve të Bashkuara, ia atribuoi tërheqjen faktorëve “shumë shtresash” duke përfshirë presionin politik mbi diversitetin, barazinë dhe nismat e përfshirjes (DEI) dhe pasigurinë ekonomike të nxitur nga njoftimet e fundit të tarifave nga Presidenti i SHBA-së Donald Trump.

Keller i tha Journal se frika nga reagimet politike ka bërë që disa kompani të kërkojnë heqjen e logove të tyre nga materialet zyrtare të LGBTQ.