Vendosni fjalën kyçe....

Zinxhirët francezë të supermarketeve ulin e ngrijnë çmimet e mallrave për t’u ardhur në ndhmë qytetarëve


Zinxhiri francez i supermarketeve Carrefour ka ngrirë çmimet e 100 produkteve të përditshme, nga sardelet e konservuara te orizi dhe pluhurat larës duke iu bashkuar kompanive të tjera që përpiqen të ndihmojnë konsumatorët të përballen me inflacionin në rritje.

Lëvizjet pasojnë presionin nga qeveria e presidentit Emmanuel Macron që biznesi të bëjë më shumë për të frenuar rritjen e çmimeve.

Duke u përballur me mundësinë e një supertakse mbi fitimet e tyre rekord, gjiganti francez i naftës TotalEnergies (TTEF.PA) dhe gjiganti i transportit CMA CGM ndërmorën hapa të mëtejshëm në korrik për të ulur çmimet.

TotalEnergies tha se do ulte çmimet e karburantit në pikat e tij në të gjithë Francën nga 1 shtatori deri në fund të vitit, ndërsa CMA CGM tha se do ulë tarifat e transportit me 750 euro për kontejnerët e importeve nga Azia.

Carrefour tha se do ngrijë çmimet deri në 30 nëntor për një shumëllojshmëri produktesh, duke filluar nga artikujt ushqimorë deri te produktet e kujdesit shëndetësor dhe veshjet.

Përballë inflacionit në rritje, shitës të tjerë me pakicë kanë synuar gjithashtu shqetësimet e konsumatorëve për koston e jetesës me fushatat e tyre promovuese.

Në maj, grupi francez i supermarketeve Leclerc ngriu çmimet në 120 produktet më të blera deri në korrik, ndërsa në prill britanikët operatorët e supermarketeve Asda dhe Morrisons thanë se do ulin çmimet e artikujve thelbësorë.

Të dhënat e publikuara këtë muaj treguan se inflacioni francez u rrit në 6.8% në korrik, norma më e lartë që kur Franca filloi të përdorte metodologjinë e Bashkimit Evropian për të llogaritur të dhënat në fillim të viteve 1990, megjithëse më e ulët se shumica e vendeve të tjera të BE-së falë kufijve të qeverisë për çmimet e energjisë dhe gazit.