Vendosni fjalën kyçe....

Industria gjermane në rrezik ndërsa lumi Rin thahet – AP


Grupi kryesor i lobimit të industrisë gjermane, BDI, paralajmëroi të martën se disa fabrika mund të duhet të kufizojnë prodhimin apo edhe ta ndalojnë plotësisht atë për shkak të uljes së nivelit të ujit në lumin Rin që po e bëjnë më të vështirë transportin e mallrave, ka raportuar AP.

Nivelet e ujit në Rin në Emmerich, pranë kufirit holandez, raportohet se ranë me katër centimetra të tjera gjatë 24 orëve të fundit, duke arritur zero në matësin e thellësisë. Një lexim i tillë nuk do të thotë se një lumë është tharë plotësisht, por se thellësia ka shkuar nën një nivel të caktuar.

Autoritetet kanë vënë në dukje se vetë korsia e transportit ka ende një thellësi prej gati 200 centimetrash, por matja rekord e ulët e mëngjesit të së martës nxjerr në pah mungesën ekstreme të ujit të shkaktuar nga muajt e thatë në pjesën më të madhe të Evropës.

“Thatësira e vazhdueshme dhe nivelet e ulëta të ujit kërcënojnë sigurinë e furnizimit të industrisë.” – tha nënkryetari i BDI, Holger Loesch, cituar nga AP.

Ai shpjegoi se kalimi i ngarkesës nga lumi në tren ose rrugë ishte i vështirë për shkak të kapacitetit të kufizuar hekurudhor dhe mungesës së shoferëve.

“Është vetëm një çështje kohe përpara se objektet në industrinë kimike dhe të çelikut duhet të fiken, nafta dhe materialet e ndërtimit nuk do të arrijnë në destinacionin e tyre dhe transportet me kapacitet të lartë dhe mallra të rënda nuk mund të kryhen më.” – paralajmëroi Loesch, duke shtuar se kjo mund të çojë në pengesa në furnizim dhe humbje të punës sezonale.

Rënia e nivelit të ujit të lumit të dytë më të madh në Evropë ka prekur tragetet dhe ka detyruar kompanitë të kërkojnë mundësi të tjera për transportin e mallrave që dërgojnë përmes rrugës ujore.

Lumi Rin është jetik për transportin e lëndëve të para duke përfshirë grurin, kimikatet, mineralet dhe qymyrin dhe produktet e naftës, të cilat formojnë bazën e shumë zinxhirëve të prodhimit. Dy termocentrale me qymyr tashmë nuk kanë qenë në gjendje të funksionojnë me kapacitet maksimal sepse kamionët nuk mund të sjellin ngarkesa të plota, sipas raportimeve të mediave.