Meteoriti miliarda vjeçar i gjetur në Sahara dyshohet se është copëz e një protoplaneti

Vitin e shkuar në shkretëtirën e Saharasë u gjetën copëza nga një nga protoplanet*.

Studiuesit thuhet se sugjerojnë që protoplanetet që ka të ngjarë të kenë pjellë meteorin në fjalë ose u shkatërruan në një përplasje me ndonjë trup tjetër shkëmbor ose u tërhoqën nga fusha gravitacionale e një planeti tjetër.

Një meteorit antik që u zbulua në shkretëtirën e Saharasë vitin e kaluar dikur mund të ketë qenë pjesë e një protoplaneti, raporton Science Alert.

Sipas medias, shkencëtarët kanë vërtetuar se meteori, i njohur si Erg Chech 002, u formua përmes një procesi vullkanik i cili sugjeron se dikur mund të ketë qenë pjesë e kores së protoplanetit.

Gjithashtu, ekipi i shkencës, i udhëhequr nga gjeokimisti Jean-Alix Barrat i Universitetit të Britanisë Perëndimore, përcaktoi që shkëmbi në fjalë duket se i paraprin planetit tonë, pasi analiza e ‘kalbjes radioaktive të izotopeve të aluminit dhe magnezit sugjeron që këto dy minerale u kristalizuan rreth 4,565 miliardë vjet më parë’.

“Ky meteorit është shkëmbi më i vjetër magmatik i analizuar deri më tani dhe hedh dritë mbi formimin e kores fillestare që mbulonte protoplanetë më të vjetër.” – shkruajnë shkencëtarët.

*Protoplanet: Një protoplanet është një embrion i madh planetar që ka origjinën në një disk protoplanetar dhe ka pësuar shkrirje të brendshme për të prodhuar njën pjesë të brendshme të diferencuar. Protoplanetët mendohet se formohen nga copëza planetesh me madhësi kilometrike që në mënyrë gravitacionale tërhiqen nga  orbitat e njëri-tjetrit dhe përplasen duke u bashkuar gradualisht në planetët mbizotërues.